2015. október 22., csütörtök

Forró zuhany


Hamar eltelt a reggeli műszakom aminek rettentően örültem.  Emivel sokat beszélgettünk és hülyéskedtünk.  Én pedig szerencsétlen voltam. Amikor jöttem ki az ajtón, sült krumplival megpakolva az ajtó vissza csapódott és  kiütötte a kezemből, én seggre estem a ketchup pedig egyenesen a ruhámra.  Zsibbadó fenékkel sétáltam oda Emihez. A reakciója várható volt. Kinevetett. Mondjuk nem is csodálom.
A műszak végére már a teljes étlap szerepelt a pólómon, de most komolyan . Ennyire szerencsétlen nem lehetek, vagy mégis. Végre visszavettem a tiszta  utcai ruhámat . Az öltöző előtt vártam Emire, hogy indulhassunk az edző terembe.  Annyit tudtam hogy kocsival kell mennünk. Már viszonylag régen jártam ott, de ideje vissza zökkentem. Régen sokat sportoltam, ami abbamaradt a középiskolában, magam sem értem ,hogy miért.
Emi táskájával a kezében lépett elő, miközben telefonált. Ügyetlenül becsukta az ajtót, rám mosolygott majd letette a telefont.
-Na akkor mehetünk?? Készen állsz ??
-Fogjuk rá. –mosolyt erőltettem magamra, és a kijárat felé indultunk.  Oda köszöntünk, a pultosnak, majd elhagytuk az épületet. Szabadság, ez az. Bevágódtam Emily kocsijának az anyós ülésére. Az ő arcán még mindig széles mosoly ült, muszáj volt rá kérdeznem.
-Veled meg mi történt???
-Este Kyle vacsorázni visz, annyira édes. –ábrándozott. Rendszeresen beszóltam a barátnőimnek amikor a pasiaikról áradoztak, de most nem akartam elrontani a hangulatát így csak annyit tettem hozzá :
-Ez igazán kedves tőle. –kibámultam az ablakon, és eszembe jutott Theo. Lehet hogy ő is benéz majd ma a terembe. Ettől szorongás és furcsa izgalom kerített hatalmába. Mégis úgy bámultam ki az ablakon mintha bármelyik pillanatban megjelenhetne. Nem tudtam eldönteni ,hogy örülnék –e neki.
A töprengésem megszakadt amikor az autó megállt, egy parkolóban. Kikászálódtam, és talpra álltam. Magamhoz vettem a táskámat, követtem Emilyt . Az edzőterem kívülről fehér színű volt és rengeteg hatalmas ablak tagolta a falakat. Így teljesen belehetett látni. Az előtér igen tágas volt, békességet árasztott. A falakat itt barack árnyalatúra festették. Néhány zöld növény, egy pár ital automata és néhány csukott ajtót láttam, amit én irodának véltem.
Mi egyenesen az  információs pulthoz mentünk. Az asztal mögött egy két és félméteres pasi állt, a haja sötétbarna tarajt képezett a fején,  fekete ejtett ülepű gatyát és izomtrikót viselt, amiből így oldalról teljesen átláttam a túl oldalra.  Értem én hogy meleg van de nem kíváncsi a fél világ a mellbimbójára, de lehet hogy tévedek. Be kell ismernem hogy a felső teste igen is rendben volt,sőt. A srác abba hagyta a beszélgetést egy bájos szőke csajjal aki kicsit sem takarta el felsőteste ékeit.  A pasas ránk mosolygott.
-Hölgyek, miben segíthetek??? –vonta fel szemöldökeit, a kezeit pedig az asztal lapjára támasztotta.
-Bérletet szeretnénk venni. –szólt Emi.
-Rendben. –kotorászni kezdett az egyik fiókban majd lerakott két kártyát elénk.  -5700 lesz.
Nem hittem el hogy képes vagyok ennyi pénzt kiadni, és mégis. Fizettünk majd felnyaláboltam a bérletet és Emit követve az öltözőkbe mentünk . A női és férfi öltözők egy folyosón voltak. Nem messze leltem rá a zuhanyzókra is. Érdekes elrendezés. A cuccaimat ledobáltam egy padra és magamra húztam egy feszes nike felsőt és egy három negyedes passzentos kék nadrágot. Hajamat lófarokba kötöttem. Kicsit hamarabb készültem el mint Emi, így felfedező útra indultam. Rengeteg gép állt minden felé egy nagy csarnokban. Szétnéztem a teremben, elég sok ember volt a teremben, de azért kényelmesen ellehetett férni. Jó pár kigyúrt pasit láttam, hihetetlenül lenge és vékony anyagokba öltözve.
Megálltam és azon gondolkoztam hogy vajon melyik géppel kezdjem az edzést. A lábgépre gondoltam. Aztán megjelent Emi és rátette a kezét a vállamra. Felé fordultam, megengedtem magamnak egy kis mosolyt.
-Tudom is hol kezdünk. –vágta rá, belém karolt és egy faborítású ajtó felé vonszolt. Utoljára még vissza néztem a bonyolultnak tűnő gépekre és szipogást színleltem. Emi nem nézett vissza, de nevetett. Beléptünk az ajtón. A terem félig tele volt vegyes korú emberekkel, főleg nőkkel. Ahogy beljebb sétáltunk, feltűnt hogy a terem falát tükrök borítják. Olyan régen táncoltam tükrös teremben, az pedig ,hogy most itt voltam minden régi emlékemet visszahozta. Boldogságot csalt a szemembe.
                A hátunk mögött valaki tapsolni kezdett, mire minden nő felegyenesedett és az ajtóra nézett. Mi odasiettünk az első sorba, jobb ötletünk nem volt. Eleinte a padlót bámultam, azonban amikor női sóhajokat hallottam egyszerűen fel kellett néznem. A pasi a harmincas éveiben járhatott, feje tar kopasz, arca simának tűnt. Perverzen mosolygott miközben végig nézett a társaságon. Rebegtette a szemöldökét ,amitől újabb sóhajok hagyták el a női ajkakat. Ne már, hol a méltóság. Újra végig mértem a férfit,aki egy padhoz sétált. Egyszerű szürke melegítőt viselt, és egy kék melegítő felsőt. Megállt a pad mellett, és felemelt kezeivel lehúzta magáról a pulóvert.
Tátott szájjal bámultam előbukkanó izmos kockáit. Istenem. Szóval ezért illant el a nők méltósága. Felénk fordult és így szólt :
-Drága hölgyeim köszöntelek titeket az aerobik edzésen. Aki nem ismer a nevem Mike és én vezetem ezt a csoportot. Ha mehet akkor kezdjük egy laza bemelegítéssel.
A magnóhoz lépett ,amit eddig észre sem vettem. Meg nyomott egy gombot és a szerkezet életre kelt. Hamar bemelegítettünk, nekem ez már megfelelt volna egy rendes edzésnek. Folyt rólam a víz. Emi látszólag bírta. Csak én vagyok ennyire puding?? A következő mozdulatok úgy néztek ki mintha éppen most készülnék arra hogy megerőszakoljam a tükröt. Ezt megemlítettem Emilynek is ,aki nevetett a sületlenségemen. Ahogy láttam  az edzőt kicsit sem zavarta a látvány. Sőt mintha élvezte volna. Minden alkalmat kihasznált hogy a hölgyekhez érhessen, úgy vettem észre ez kicsit sem zavarja őket. Az óra végén izzadtan távoztunk. Egyre jobban éreztem magam.
                A következő állomás a felülés volt. Kerestünk két szabad matracot és lehevertünk rájuk. Csináltunk vagy száz felülést, amikor Emi azt mondta ,hogy elugrik egy percre addig folytassam nyugodtan. Szem forgatva,puhányok módjára nem mozdultam. . Majd megakadt a szemem egy srácon aki egyenesen felém jött. Kék nadrágot és fekete pólót viselt. Haja kusza volt, mint mindig, kék szeme szinte égetett. Lehuppant mellém a szivacsra, majd átölelt. Meglepődtem.
-Szia Sophie. Láttam kint az autót  és reméltem ,hogy itt talállak.
-Szia Nero. Örülök ,hogy látlak. Vettél bérletet csak azért ,hogy megnézd hogy itt vagyok- e bent??
-Nem, szoktam idejárni. Nem terveztem ,hogy ma bejövök ,de a környéken volt dolgom és gondoltam köszönök.
-Jól tetted. –mondtam kedvesen.
-Apropó mivel a  múltkori találkozónk ugye  meghiúsult, azon gondolkodtam, hogy ma nem érsz-e rá esetleg. Eljönnél velem vacsorázni?? – hirtelen azt sem tudtam mit feleljek. Nagyon szeretett volna találkozni velem és édesen kérdezte meg. Tetszett az ötlet, így azt mondtam:
-Ráérek, szerintem. Hová szeretnél menni??
-Még nem tudom ,de kitalálok valamit, ígérem. Akkor mikor ??
-Egy óra múlva mondjuk a bejárat előtt??
-Benne vagyok, sietek. –puszit nyomott az arcomra,aztán felpattant. –Akkor este. Szia.
-Igen, szia. –integettem amikor elhagyta a helyiséget. Emi vissza tért és sejtette ,hogy mi történt. Valószínűleg még Neroval is találkozott.
-Elmondhatom a véleményemet?? –kérdezte. Meg ráztam a fejem, tudtam ,hogy mit mondana. Folytattam az edzést. Ő vállat von és a következő órában nem is hozta fel a dolgot. A végén én felálltam.
-Na én elmegyek lezuhanyozok.
-Oké. –mondta és folytatta amit csinált. Megindultam az öltöző felé, felkaptam a törölközőmet. Be sétáltam a női mosdóba ahol helyet kaptak a zuhanyzók is. Nagyon kulturált helység volt. Minden zuhanyzókabinnak volt ajtaja meg minden. Bónusz ,hogy mikor bementem éppen nem volt bent senki. Beléptem az első kabinba lepakoltam a cuccaimat a kis polcra és levetkőztem. A száraz ruhákat is felraktam a magasan fekvő polcra. Megengedtem a vizet, és beálltam alá. Meleg víz folyt végig  a hajamon és a testemen. Eszméletlenül jól esett. Legszívesebben ott álltam volna még legalább egy óráig. Elzártam és a szappanért nyúltam. Ajtó csukódást hallottam. Majd egy közeli hangot:
-Segíthetek? –ledermedtem. A pimasz hang egyenesen mögülem jött és korántsem női hang volt. Basszus. A törülközőmért nyúltam és gyorsan magam köré tekertem. Majd megpördültem és szembe a találtam magam Theoval. Szája pimasz mosolyra húzódott. A kézében egy fehér törülközőt szorongatott, testét pedig csupán egy fekete alsónadrág fedte. Haja tüsi volt.
Közelebb lépett én pedig a melkhasára tettem a jobb kezemet, miközben a ballal igyekeztem magamon tartani a törülközőt.
-Mégis mi a jó nyavalyát keresel itt???? –kiabáltam rá. Füstölögtem. Gyorsan kinyírom és letuszkolom a lefolyón.
-Beszélni szerettem volna veled. De lehet ,hogy nem a megfelelő helyszínt választottam.
-Nem mondod. –még mindig kiabáltam. Lenézett a kezemre amely még mindig a melkhasán pihent, majd ismét a szememre koncentrál. Gyorsan elkaptam a kezemet.
-Mit akarsz?? . –vágtam rá dühösen.
-Aggódom miattad. Nem tetszik a csávó akivel  randizni mész. –kiguvadt a szemem. –Nem szeretném ha bántaná az erényedet. – feltört belőlem a nevetés. Annyira nevettem ,hogy folyt a könnyem.  Arckifejezése láttán jöttem rá ,hogy valóban komolyan gondolja. Ekkor abba hagytam a nevetést. A karjait összefonta és úgy bámult rám. Újra fellángolt bennem a harag.
-Te mászol be állandóan a személyes szférámba. Most is itt vagy. –mutattam a földre. –És mégis honnan a jó francból tudod ,hogy találkozni fogok Neroval??
-Jó megfigyelő vagyok. Komolyan mondtam.
-Szerintem tudok vigyázni magamra és az erényemre is. Köszönöm.
-Valóban. –ezzel közelebb lépett.
Gyorsan mozgott és kecsesen, mint egy ragadozó. Hátráltam, egyenesen beleütköztem a hideg csempézett falba. Ő centikre tőlem megállt. Felnéztem a szemébe. A barna szempár az enyémbe mélyedt. A lélegzetem gyors volt és kicsit sem egyenletes. A karjait a fejem mellett két oldalt támasztotta meg, úgy nézett rám. Tekintete éhes, vágyakozónak hatott. A hirtelen váltástól szinte sokkot kaphattam, mert nem tudtam megmozdulni. Teste lassan az enyémhez préselődött. Az ágyéka testem legérzékenyebb pontjához ért, de a tekintete még mindig foglyul tartott.  Édes istenem. Ajka a fülemhez közeledett és azt suttogta :
-Ezért féltelek. –az előbb még azt kívántam bárcsak megcsókolna ,de most tökön akartam rúgni.
Lépteket hallottam kintről . A következő percben pedig megtelt a helyiség lányokkal. Kuncogtak mintha muszáj lenne. Végem van. Bent ragadtam egy zuhany fülkében egy hiányosan öltözött pasival, miközben kint minden tele van lányokkal. Az arcom igen kifejező lehetett  ,mert Theo alig bírta visszafojtani a röhögését. Kopogtak az ajtómon.
-Van bent valaki?? –kérdezte egy női hang.
-Szóval mi a terv?? Itt maradunk amíg elmennek és lekésed a randidat vagy kiviharzol innen velem egy szál törülközőben?? De akár fel is öltözhetsz . Nehéz döntés. - szája széle felfelé görbült és felvonta a szemöldökét, miközben úgy tett ,mint aki erősen töpreng. Fogalmam sem volt ,hogy mit csináljak.
-Nem maradok itt. –közöltem.
 Az arcából ítélve pontosan ezt a választ várta. A derekára tekerte a törölközőjét. Én megfogtam a holmimat. A hajam még mindig vizes volt. De az öltözőben is megtörölközhetek. Vonakodva kinyitottam az ajtót és ki slisszoltam a kabinból. Theo szorosan követett és kifelé menet megmarkolta a fenekemet, majd morgó hangot hallatott.  A kint álló lányok egy pillanatra elnémultak. Egyesen a folyosóra mentem, hogy azon keresztül az öltözőbe juthassak.  Körülnéztem.  Ekkor a végén meg láttam Nerot egy csokor virággal a kezében. Jajj ne. Hozott nekem virágot ,milyen figyelmes. Nem láthatja meg ,hogy csurom vizesen mászom elő ráadásul Theo társaságában a női zuhanyzóból. Hátra fordultam és megállítottam Theot.
-Maradj itt . –kértem. Elnézett mellettem és meglátta Nerot. Forgatta a szemét.
-Miért is kellene megtennem ?? Semmi  hasznom belőle, vagy igen? –kérdezte kacéran. 
-Mit akarsz Theo??? –kérdeztem sürgetőn.
-Egy randit. Te és Én. Holnap este .
-És ha nemet mondok? –mondtam. Ezzel elindult kifelé ,mire visszarántottam.
-Egy esélyt szeretnék ,hogy jobb vagyok ,mint az a majom. –mondta. Hunyorítottam, kifújtam a levegőt.
-Legyen. Egy randi. –szögeztem le világosan.
-Majd, meglátjuk cica. –vetette oda kihívóan.

-Össze ne nyomjon az egód. –mondtam és át sétáltam az öltözőbe. Miközben elkezdtem becsukni az ajtót megfordultam .Tekintete éppen a testemen kalandozott. Mikor végre a szemembe nézett, játékosan megnyalta az ajkát. Én pedig beintettem neki ,majd becsuktam az ajtót. Még hallottam a halk nevetését mialatt az öltöző hátsó részébe sétáltam. Ez a pasi nekem túlságosan pimasz volt, egyszerűen nem bírtam vele. Kedveltem ,de nem leszek egy újabb strigula a listáján. Azt a randit pedig majd túlélem valahogy.  

1 megjegyzés:

  1. Hello!

    Izgalmas rész volt. Komolyan pimaszra sikeredett a vége. Élveztem. Jó írás és beleélhető.

    Kylie

    VálaszTörlés

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...