2019. december 8., vasárnap

Idegen Érzés : Utazás



Hannah

-Te most rohadtul csak szívatni akarsz engem ugye?? - nézek körül a hatalmas gép gyomrában amivel szó szerint nem olyan régen érkezhetett a hercegem. Vicces belegondolni nem igaz? Ha nem velem történne és valaki ezt mesélné nekem simán közölném vele, hogy sürgősen álljon le a szerrel amit szed, de nem így van.
Sebastian kinevet, de nem ám halkan, mint egy úriember, hanem hangosan és szívből. A szemét.
-Jajj drága Hannah, rövid ismeretségünk alatt már most többször sikerült megnevettetned, mint az ismerőseim többségének. - mosolyog rám azzal a szívdöglesztő mosolyával.
Amitől a legtöbb nőnek elgyengülnek a térdei, meg kell mondanom nekem is, de ezt ugyan nem kötöm az orrára. Már így is túlságosan elbízta magát, a herceg.
-Ne bókoljon nekem uram, hiszen már levett a lábamról. - kacsintok rá.
-Hmm. Való igaz kedves útitársam, de mint azt korábban mondtam, ezt a számot még szeretném igen csak növelni, amint lehet, szóval.....
Kezdene bele a mondatba amikor egy elegánsan öltözött férfi sétál be az utastérbe.
-Csak jelezni szerettem volna, hogy két óra múlva leszállunk, a tervek szerint uram.
-Köszönöm Mike.
A férfi akiről már tudom, hogy Mikenak hívják sejtelmes pillantást vált Sebastiannal, mielőtt biccent és távozik abba az irányba amelyikből nem olyan régen megjelent.
-Miért van az a furcsa benyomásom, hogy nem vagy hozzászokva Miketól, hogy ilyen tisztelettel beszéljen veled? - teszem fel a kérdést Sebnek miközben belekortyol egy pohár pezsgőbe.
Majd kis híján félre is nyeli a valószínűleg rohadt drága italt, és köhögni kezd.
-Ezt igennek veszem. - nevetem el magam.
Amikor véget ér a hirtelen támadt köhögő roham, Sebastian felém néz, a tekintete pedig játékosan csillog.
-Alig várom, hogy kifejtsd, hogy milyen jelek hatására vontad le ezt a meglepően helytálló következtetést.
-Nos nem volt olyan nehéz észrevenni, hogy milyen undorral mondta ki az uram szót.
-Mondasz vele valamit. És gyanítom, hogy tényleg nem nagyon szereti.  Az ismeretségi körömnek eddig csupán négy tagja volt aki megmeri mondani nekem, hogy mit tegyek. Ő az egyikük és ezt igen szereti fitogtatni.
 -És rólam mit gondol?- kérdezem meg érdeklődve.
-Nos nem nagyon szokta véka alá rejteni a gondolatait, de a te esetedben még nem hozott fel semmit.
-És azt várod, hogy ezt elhiggyem?
-Mit is?
-Hogy a legjobb barátodnak nincsen véleménye rólam? - kérdezem hitetlenkedve.
-Nem mondtam, hogy ő a legjobb barátom.
-Hmm, már a hazugságnál tartunk??? - kapom a számhoz a kezem, meglepődést színlelve. Közben felállok, hogy töltsek magamnak is egy kis pezsgőt.
-Jesszus már a lelkizésnél tartunk?? - kapja ő is a szája elé a kezeit.
Elindulok fele, de ő hirtelen felpattan és maga elé tartja a kezeit, miközben hátrálni kezd. Követem és próbálom utol érni, miközben hangosan nevetek a reakcióján.
-Ne gyere közelebb te veszedelmes asszonyszemély. Tuti, hogy az érintéseddel szerzed meg a legtitkosabb gondolataimat, vagy vagy tudom már a szex az. Valahogy közben.....
Már olyan hangosan nevetek, hogy csoda, hogy Mike még nem jött vissza megnézni, hogy mi történik.
Ebben a pillanatban  hirtelen sikerül elkapnom és mindketten úgy meglepődünk, hogy ráesünk a kanapéra, ekkor ő is nevetésben tör ki. Én pedig követem.
Egymás karjában nevetünk kitudja meddig.
-Mit akarsz tőlem Sebastian? - bukik ki belőlem mikor már egy ideje farkasszemet nézünk egymással. Nem válaszol rögtön, szinte látom ahogy gondolkodik azon, hogy mit mondjon.
-Szeretnélek jobban megismerni Hannah. - simít végig a hajamon.
-Szerintem már eléggé jól ismersz. - nevetem el magam.
-Tudod, hogy nem úgy értettem.
-Persze, hogy tudom.
-Nagyon várom, hogy ez megváltozzon.


Én is így vagyok ezzel. Alig várom, hogy megismerjem, csak félek a következményektől. Vajon mibe kerülhet ha ebben az őrült világban az ember lánya beleszeret egy hercegbe?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...