2015. december 5., szombat

Esztelen


Író: S. C. Stephens
Angol cím: Thougthless 
Megjelenés: 2013
Kategóriák: Zene, kaland, romantikus
Főszereplők : Kiera Allen
                       Kellan Kyle 
                       Denny Harris

Kiera és Denny már két éve alkotnak egy párt amikor úgy döntenek, hogy egy másik városba költöznek. Denny egy tökéletes pasi képében tetszeleg, ő minden lány álma, kedves, gondoskodó és szinte tökéletes.
Kiera egy kiváló egyetemi hallgató, okos és szellemes. Barátja karrierje pedig sínen van, lehetősége nyílik a álmai munkájára.
De sajnos semmi sem lehet tökéletes. Egy váratlan helyzet áll elő ami következtében elszakadnak egymástól.

A lány végtelenül elkeseredik, Kellan Kyle azonban mellette áll ebben a nehéz időben és különös kötelék alakul ki kettejük között. Egyek alkalommal azonban minden megváltozik.

Egyszerűen imádtam a könyvet,  a kedvenc szereplőm a végtelenül dögös és szexi Kellan lett. Kiera karaktere kicsit furcsa volt és sokszor nem értettem vele egyet. A döntés képtelensége pedig eléggé idegesített ,de a vége felé megsajnáltam, mivel szerintem sokat szenvedett a tettei miatt.
Denny-nek is megvannak a maga hibái.
A mai világban az embereknek nagyon fontos a karrierjük Denny pedig ezt testesíti meg ebben a könyvben.

Mindent összevetve magába szippantotta a történet. Nagyon érdekelt ,hogy mégis mi lesz Kieraval és a többiekkel.
A többi szereplőt is nagyon megkedveltem. A történet tele van humorral főleg a bandatagokkal kapcsolatban. Imádtam azokat a részeket. A banda neve is különösen tetszett.
Viszont nagyon sajnáltam Kellent és Dennyt.

Mindenkinek ajánlom aki szereti a romantikus és érzelmekkel túlfűtött történeteket, amelyek tele vannak csavaros fordulatokkal.


Néhány idézet:
"Ha egyszer átölellek, még a nevedet is elfelejted."

"Előadás után a folyosón várt, a kezében nagy adag kávéval. Habozás nélkül a nyakába ugrottam, vigyázva, nehogy kilöttyintse az értékes italt. 
– Á… kávé! Szeretlek! 
Megdermedtem, miután tudatosult bennem a szó jelentősége, de ő csak nevetett, és mosolyogva nézett, ahogyan zavartan elhúzódtam. 
– Miért van az, hogy nekem és a kávénak együtt sosem tudsz ellenállni? – kérdezte játékosan, azzal beharapta az ajkát, és felhúzta a szemöldökét."

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...