2015. december 5., szombat

Féktelen


Író: S. C. Stephens
Angol cím: Effortless
Az Esztelen trilógia 2. kötete
Megjelenés: 2014
Kategóriák : romantikus, zene, kaland, humoros 
Főszereplők: Kellan Kyle
                      Kiera Allen
                      Anna Allen


Kiera sokat fejlődött az előző részhez képest, átértékelte a hibáit és igyekszik tanulni belőlük. Igyekszik nem ártani azoknak az embereknek akik fontosak számára, különösen szíve választottjának.
Egy kapcsolat mindig jár némi bonyodalommal ,miért lenne éppen ez a történet kivétel ez alól ugye bár.

Minden kapcsolat alapja a feltétlen bizalom. Ebben a részben kiderül milyen erős a fiatalok szerelme és kiállják-e a bizalom próbáját.

Imádtam ezt a részt, szerintem sokkal jobb volt ,mint az első rész . A történet továbbra is humoros maradt ,ami külön tetszett. Nagyobb szerepet kapott benne Kellan bandája amiért külön köszönetem az író nőnek. Továbbra sem változott a véleményem arról ,hogy ki a kedvenc szereplőm. Kellan karaktere ismét elérte ,hogy beleszeressek.

A történetben feltűnik Kiera vagány nővére Anna aki után bomlanak a pasik és ezt rendesen ki is használja. Nagyon megkedveltem a nőt.
A bandából Griffin lett a kedvencem, perverz humora miatt könnyezett a szemem a rengeteg nevetéstől.

Ebben a részben nagyon sok szereplő párra lelt, ami nagyon  feldobta a történetet.
És végre egy régi szereplő is megtalálja a boldogságot és meg is érdemli.
Denny feltűnése újabb port kavar ami tovább bonyolítja a történetet és a többi szereplők életét.


Néhány idézet:
– (…) Eleinte nagyon ideges voltam a színpadon. 
Összevontam a szemöldököm és befejeztem a hajam kifésülését. 
– Hadd találgassak: ma viszont magad elé képzeled a közönséget meztelenül? 
Kuncogva felült. 
– Nem, azzal felhagytam, mert túlságosan felizgultam tőle.

 Sőt még egy Mit várhatsz a várandósságtól? című könyvecskét is találtam a konyhában. Persze, abból, hogy a mélyhűtőben bukkantam rá, arra következtettem, hogy Anna valami olyasmit olvashatott benne, ami kiakasztotta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...