2015. december 15., kedd

Meggondolatlan




Író : S. C. Stephens
Angol cím : Reckless
Az Esztelenül trilógia 3.kötete
Megjelenés : 2014
Kategóriák : Romantikus, vicces és kalandos
Kedvenc szereplők :
                                Kellan Kyle
                                Griffin Hancock
                                Anna Allen

Ez a könyv teljesen magába szippantott. Fogalmam sem volt ,hogy mit fog kihozni az írónő ebből a részből.
Kiera sikerrel végezte el az egyetemet és szerelmével eszméletlenül boldog.
Kellan számára adódik egy hatalmas, kihagyhatatlan lehetőség,
A mostani turnéra azonban imádott menyasszonya is elkíséri.

A  hírnévnek azonban vannak árnyoldalai is, ilyenek például a magán élet teljes hiánya és a mindenbe beleavatkozó újságírók. 
A banda sikerét látva, megjelenik egy csinos és manipulatív női popsztár ,aki mindent megtesz azért amit akar, azaz ,hogy vissza térjen a reflektor fénybe. 
E mellé társul még Anna, Kiera várandós nővére és egy váratlanul felbukkanó exbarátnő is. 
Ezek az események folyamatos mozgásban tartják a történetet.

A szerelmesek, Kellan és Kiera rengeteg problémával néznek szembe. Kiera hatalmas változáson ment keresztül az első részek óta, aminek én személy szerint nagyon örültem. 
Sokkal magabiztosabb lett és megváltozott a hozzá állása is. 

Különböző cikkek jelennek meg a banda frontemberéről. A média mindent felfúj, a bonyodalom közepén Kiera pedig már nem tudja ,hogy a szerelmének vagy a paparadzóknak higgyen. 


Egyszerűen imádtam, alig tudtam letenni. Mintha a kezemre erősítették volna. Anna és Griffin, továbbra sem okoztak csalódást ,imádtam a jeleneteiket. Na meg ott van Kellan, teljesen Kellan fan lettem.
Az buszon történteken pedig sokszor fogtam a fejem és ugyanakkor mosolyogtam ,mint a vadalma.
Huszon éves rocksztárok egy buszon összezárva hónapokig. Szerintem ennél többet nem kell mondanom. 

Minden romantikus könyveket szerető embernek ajánlom. Magával ragadó.            

Néhány idézet : 

– Még mindig együtt vagyunk. 
Rita füttyentett, és megragadta a kezemet. 
– Az anyját! – Megint Kellanra pillantott. – A srácnak jó ízlése van. 
Ahogy elnéztem a középkorú nőt, amint megnyalja kollagénnel feltöltött ajkát, úgy éreztem, ez azért nem egészen igaz. Voltak pillanatok Kellan életében, amikor az ízlése igencsak megkérdőjelezhető volt.
 Szörnyen szúrt az oldalam, amikor a bár bejárata előtti lábtörlőre léptem, mindenesetre fél másodperccel megelőztem Kellant, amit én győzelemként könyveltem el. Kezemmel a térdemre támaszkodva próbáltam újra levegőhöz jutni, és közben felpillantottam Kellanre. Elég régen volt, hogy utoljára sprinteltem.– Győztem – nyögtem ki lihegve. Kellan is zihált, miközben kinyitotta a bár ajtaját. – Mert hagytam, hogy győzz. Tetszett a látvány – mondta, és rám kacsintott, miközben beléptem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...